5 saker ni inte visste om mig.



- Jag har gått på musikdagis som liten, och då fick jag lära mig att spela ucelele, så kan typ spela det (a)

- Jag hade en bästabästa kompis som liten som heter Linnéa Lundstöm, hon var min granne och var ett år äldre.
men hon flyttade när jag började skolan :(

- Jag läspar ibland :$

- Jag har världens bästa pigment, om jag är ute i solen i 5 minuter så har jag blivit jättebrun , tummen upp på den :)

- Får massa fräknar enbart på näsan när det är sommar

hejsvejs - N

Kommentarer
Postat av: jonna

ingen var intresserad.

2009-07-18 @ 22:57:03
Postat av: Sofia

vill bara säga ett nea duu är sjukt fin och snälla kan inte du lägga in ett video inlägg och visa hur du sminkar dig ?:)<3 snälla!

2009-07-28 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0