En vanlig Onsdag.



Britney igår då, det var grmt!
Vi satt på grymmaste platserna typ längst fram, vi såg asbra.
Det bästa var ju att vi fick biljetterna gratis ;)
Är man brunettflickorna så får man ju oftast VIP, driver !
Haha, så stora kommer vi nog aldrig bli ;)
Erika och My har ju typ slutat blogga, jag funtar på att skaffa en egen blogg.. vad tycker ni ?
Men bara om en snäll människa kan fixa någon som kan fixa design åt mig, asså jag suger på sånt där (a)
Då lovar jag att det blir mycket uppdatera :)
Finare bogg, ju mer lust har man att skriva i den då :)

Men idag så ska jag vara med min storasyster emmapemma.
Vi ska nog bara chilla, så ska vi snacka massa, för vi kommer inte ses på ett tag.
Imorgon åker ju jag och My till smögen till Fia och Sanna.
Fan vad jag längtar!
Vi kommer få det BÄST!
Vi kommer hem på Söndag.
Sen åker jag igen på Torsdag.
Hade tänkt träffa Patrik senare idag, men har inte hans nummer och mamma och pappa är dampiga (a)
Nej nu ska jag ut och sola vidare som jag precis höll på med.

bamsekramar - Nea

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU-MÅSTE-SKAFFA-EGEN-BLOGG!

DU MÅSTE!!! DU ÄGER!!!!

2009-07-15 @ 12:10:48
Postat av: Anonym

kul om du skaffar egen blogg :)

2009-07-15 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0