NY BLOGG, FIXA DESIGN!?



Jag och fia i smögen.

Hej alla.
Nu är läget så att jag har bestämmt mig för att starta en egen blogg, liksom starta om på nytt.
Men för att kunna det så måste jag fixa en bra design, om någon vill vara en skyst människa och hjälpa mig så skulle jag verkligen uppskatta det.
För jag rent ut sagt suger på sånt där med design, och för att jag ska kunna starta en ny blogg och blogga om mitt liv, nya texter, outfit, tips ja allt sånt så måste jag starta med en riktigt snygg design.
Så om någon skulle vilja hjälpa mig adda [email protected], eller skriv en söt liten kommentar :)
Puss och Kram - Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad bra att du ska starta egen blogg?!?!?!?!?

SÅ JÄVLA BÄST!

GO FOR IT!

2009-07-20 @ 11:56:05
Postat av: linnea

jo men det är ju inte säkert om inte någon fixar en design ;)

2009-07-20 @ 12:01:05
URL: http://brunettflickorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra linnea :) fast kommer sakna när erika o my skriver men jag är ändå glad

2009-07-20 @ 12:42:57
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG :D

haha sakna my och erika?

eeh ursäkta men hur fan kan du sakna

ngt du typ aldrig får.

2009-07-20 @ 13:25:26
Postat av: Anonym

helt ärligt så blir jag inte ens glad av att du ska skaffa ny blogg. för du ber om tips, vi alla ger dig, som videoblogg osv osv men det händer fan aldrig nånting, du lovar saker och inget händer. och jag står bara inte ut med sånt så vafan. jaja hoppas de går bra då. hejdå

2009-07-20 @ 13:30:33
Postat av: maliin

hahah herregud

2009-07-20 @ 13:37:56
Postat av: johanna

det är ju kul för dina ''fans'' men du har eller du kommer tappa mig.. för du lovar att uppdatera men du gör det aldrig, om man vill att sin blogg ska vara populär så ska man uppdatera 7 inlägg per dag! och om du gör det så kommmer dina besköaker stiga + att du ska göra video inlägg och sånt.. så du får många besökare.

för annars är du på botten som nu,

2009-07-20 @ 14:00:18
Postat av: Anonym

Dags att det sker en förändring såfall :P

Jussst nu är su sjukt dålig på att blogga . . man kan lixom inte förvänta sig att få en massa läsare att gilla ennär man skiter i sin blogg pga et sommarlov? Då får due fan tänka om. just nu vill jag inte se dig i en egen blogg ....

2009-07-20 @ 14:24:04
Postat av: Anonym

tyvär

2009-07-20 @ 14:42:55
Postat av: Anonym

om du kan lova att uppdtaera varje dag och flera gånger, lyssna på dina läsares tips, göra mkt videobloggar, svara på kommentarer, ha en snygg design och en header så tycker jag det låter bra. annars - NEJ TACK

2009-07-20 @ 14:47:51
Postat av: Anonym

DU ÄR ASFUL OCH ÄCKLIG DIN SUBBA FATTA INGEN TKR DU SER BRA UT DE ÄR BARA DU SOM TROR DET SLUTA VA NÅT DIN JÄVLA HORA

2009-07-20 @ 14:57:58
Postat av: frida

2009-07-20 @ 16:08:06
Postat av: frida

anomnym? linnea är verkligen vacker/söt/snygg o.s.v. så det är dåligt av dig och skriva så..

men iaf.. du är verkligen proffs på att skriva, ,men får du lova att du uppdaterar ofta och inte bara en gång om dagen..

bry dig om dina läsares tips o.s.v. för då ska kan du ha en av sveiges trevligaste blogg, men du får bevisa att du kan!

2009-07-20 @ 16:10:21
Postat av: Anonym

hahah fan vad ful du är på bilden nea, HAHAHAHAHHA

2009-07-20 @ 18:13:43
Postat av: Anonym

haha snacka om att ni som skriver dåliga grejer bara e avundsjuka sköt ert eget och håll käften!

2009-07-21 @ 13:30:55
Postat av: Michelle

asså grejen e så här! ingen av brunettflickorna är fula! man kollar inte på de o bah: fan va fula de är! MEN de är inte snygga heller, man kollar inte p¨å de o bah: fan va snygga de är! De e typ ingt speciellt.... ;)

2009-07-21 @ 21:00:10
Postat av: jholina

dom är fula, förutom erika då.. men seriöst kolla bara på bilden du just nu kommenterade michelle hahah? s jävla Skabbigt och ÄCKLIGT ful .

2009-07-22 @ 02:48:10
Postat av: s

tänkte bara säga att jag gillar er blogg. Och tipsade inte du om Malin+Rasmus= sant? Har förmig att jag läste det här iaf. Hur som helst så läste jag den boken för nån vecka sen, och i mitt huvud så sågjag bara dig och rasmus. Det var ni som var personerna. Haha lite udda men :) Ha det bnra

2009-07-22 @ 23:59:23
Postat av: s

tänkte bara säga att jag gillar er blogg. Och tipsade inte du om Malin+Rasmus= sant? Har förmig att jag läste det här iaf. Hur som helst så läste jag den boken för nån vecka sen, och i mitt huvud så sågjag bara dig och rasmus. Det var ni som var personerna. Haha lite udda men :) Ha det bnra

2009-07-22 @ 23:59:36
Postat av: k

men herregud man ska väl få skriva i sin blogg när man vill utan att få massa elaka kommentarer! jag gillar iallafall eran blogg och tycker att det är kul när ni uppdaterar men jag förstår att ni inte vill sitta vid datorn 10 ggr om dagen på sommarlovet, och inte annars heller egentligen. kommer iallafall fortsätta läsa din blogg om du skaffar egen linnea

2009-07-23 @ 12:31:45
Postat av: patricia edsjö

Men snälla, om hon ska ha en blogg får hon väl vara med på kritisering, eller hur? Kvittar vilka ! Detta är inte till för att vara någon sorts hyllning av dem.

sorry men linnea jag måste dissa dig för att du är skrattretande. förlåt, skratta åt det här, men då ska du veta hur många som får sig ett gott skratt bara genom av att kolla på dig. hhaha desperat.

2009-07-26 @ 00:55:56
Postat av: Anonym

marcus kan väl göra det?

2009-07-26 @ 13:53:31
Postat av: Anonym

Jag kan fixa men ahh hör av dej

2009-07-27 @ 01:44:49
URL: http://twallhazell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0