svar på frågestunden - my

är du & anton fortfarande tillsammans? :)
- vi blev tsm 20 juni förra sommaren men har haft en "paus" i typ 2 månader, så nästan ett år.

när fyller du år?
- 11 mars

hur gamla är dina små syskonn? :)
- 8 år och 6 år

vilken är din ''favorit butik''?
- vet inte riktigt olika.

1. H&M eller Gina Tricot ? :)
- båda

2 shoppar du ofta, såfall mest vart?
- nej inte enligt mig själv, olika.

3. vem är din allra bästavän?
- brudarna och grabbarna

4. va har du för bh storlek?
- olika pga av bhn

5. när fick du din mens?
- när jag var 12, tror jag det var.

6. håller du på me ngn sport ? :)
- nej men spelade fotboll ett långt tag och tennis

7. ska du bli blond ngn gång igen?:)
- jag vill men mitt hår är för slitet :/

vilka bloggar läser du?
- hmm makesense, minneavtherese typ dom.


Är du nöjd med din längd, hur lång vill du annars va?
- njaa jo helt okej.

är du rik?
- nej inte rik

hur ofta shoppar du?
- när jag har pengar

hur lång är du?
- vet inte riktigt men typ 167

hur mycket väger du?
- har inte vägt mig på ett tag med runt 47

vrf tog du bort din bdb förra sommaren?
- jag orkade inte lägga in så mycket och det var vissa som tjallade och kom på saker om vad jag skrev och sa till sina föräldrar.

är du en känslig person?
- känslig och känslig, jag är en vanlig människa :)

är du kagxig/fjortis/diva?
- inget av det skulle jag vilja säga

gråter du ofta?
- nej men om jag är ledsen elr ser är sorlig film så ;)

Har du släktigar i kalmar?
- ja det har jag.


hur länge har du och anton varit tms??
- redan svarat på

bråkar ni ofta??
- inte bråkar serisöt utan mer på skämt då ;)

Hur många syskon har du?
- 2 tjejer


Saknar du att umgås med Rebecka?
- ja det gör jag

Vad var det du sa till henne som hon tackade i sin blogg?
- "privat" men i stort sätt att jag förstår


har du lätt att gå upp i vikt?
- faktist inte

är du beroende av cigaretter?
- nej

har du något djur?
- ja

läser du dessies & paow bloggar?
- nej elr någon gång i månaden typ.

skulle u vilja skaffa en egen blogg?
- nej för jag skulle itne ha tid att skriva så mycket

hur länge har du kännt nea & erika?
linnea sen dagis och erika sen jag var 6 år

"Tack till My, för dina ord du sa vid porten påväg in till Linnea, dem sitter kvar"
Skrev Rebecka i sin blogg i juni. VAD SA DU?
- "privat" men i stort sätt att jag förstår


om du bara fick äta en glass-smak resten av ditt liv, vilken skulle det vara? :)

- kan absolut inte välja
 
tycker du att en pojkvän ska vara längre eller kortare än sig själv ?
- längre

 när fyller du år ?
- 11 mars

har du någon tatuering ?
- nej

om inte, skulle du vilja ha en tatuering ?
- ja det skulle jag vilja

berätta om dina syskon
tar det någon annan gång orkar inte skriva långt nu 

har du kollat på någon wallander film, som spelats in i ystad? :)
- ingen aning

vem är din favorit skådis?
- vet inte

blir du lätt brun?
- nej


har du varit i skåne?
- ja det har jag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du svarade inte på alla frågor

2009-07-17 @ 10:42:01
Postat av: linnea e bättre

orka att du inte svarade på alla frågor..

2009-07-19 @ 17:38:47
Postat av: madde i skåne :-) you know me

SKÅNE!

wooohoho! :-D

2009-07-25 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0