neas dag :D

Hej snyggingaaar! :D

Jao, skolan idag då.
Hade en skön dag med håltimma, satt ute i solen med mina kära vänner och föröskte få in vår känslan.
Men ännu är den inte riktigt här.
Men sen imorse träffade jag Marcus, han har vart sjuk hela veckan så de var första gången på länge ja träffade den sötisen.
Men han sa att mitt hår va fätt snyggt idag, och det gjorde min dag!
Var skönt att börja dagen med en fin komplimang :D
Men sen så har jag ju alltid något nytt att berätta när jag kommer till skolan.
Och idag skulle jag berätta en sak som Emma sagt till mig igår till Evelina och dom.
Så Evelina satt hela morgonens lektioner och tjatade på att jag skulle berätta XD
Tillslut berättade jag ju, och då blev det lungt :P
Vi hade hemkunskap, hej och välkommen till hells kitchen :O
Vårna hemkunskaps lärare är så jävla pedantisk med precis allt!
Men jag och Erika gjorde 4 saker som hon inte skulle gillat, men självklart är vi så smidiga så att hon inte märker något.
Plus att vi plockade ut diskmaskinen, hejsan MVG :D
Att smöra är alltid bra !

Efter skolan åkte jag Alina och My till Globen och kollade runt lite. Sen kom Anton, Simon och Villiam och skrämde oss ;O
Mitt hjärta höll på att hoppa ur led :|
Sen flörtade Alina och My med några killar för att få deras nummer till Anton, som tydligen ville ha deras nummer :S
Juste sen gick jag runt med ett par lysnade orange solbrillor i Globen.
My hade köprt dom!
Ska fan köpa sånna, ja diggade dom sten hårt XD

Usch mycket babblande.
Men hoppas att ni haft en bra dag.
Pussar
Nea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0